جمعه 14 اردیبهشت 1403

مریم پیله ور :

موسسه مردم نهاد " باغ بهار " در هنر همدلی ایران و کمک به سیلزدگان  مشارکت دارد

 

مریم پیله ور موسس مردم نهاد " باغ بهار " :

همدلی ایرانیان مصداق بارز  هنر نزد ایرانیان است و بس ؛

/هنر همدلی و ایثار ایرانیان در گلستان ، ایلام ، خوزستان و فارس تجلی یافت .

 

سرویس اجتماعی موج برنا – موسسات مردم نهاد از بیستم فروردین لغایت بیست و هشتم فروردین یعنی روز جوان در محل خانه جوان حضور دارند و نسبت به جمع آوری کمکهای غیرنقدی اقدام می نمایند .

مریم پیله ور موسس ، موسسه مردم نهاد " باغ بهار " به وقایع اخیر ایران اشاره کرد و افزود : ایران در طول غریب به یک هفته در راس خبرهای بارش باران بود . بارانی که تند بارید و سیل شد ، سیلی که سیلاب شد و امروز که سیلاب فروکش کرده ، همچنان در پلدختر ، خوزستان ، گلستان و ... اوضاع روند طبیعی خود را به دست نیاورده و حالا باید به ساماندهی فکر کرد ، به آبادانی و آبادی تا شرایط برای زندگی و کسب و کار آغاز شود .

موسس " باغ بهار " به هنر همدلی و ایثار ایرانیان اشاره کرد و افزود : اما چیزی که واضح و مبرهن است زمان می برد تا اوضاع سر و سامانی بگیرد ، چرا که گل و لای همچنان در خانه ها و معابر است ، اما همدلی و همراهی مردم مثال زدنی است 0 پیر و جوان ، مرد و زن ، امدادگر و بسیجی ، ارتشی و سپاهی در کنار نیروهای داوطلب خلق حماسه نمودند و این حماسه همچنان ادامه خواهد داشت .

مریم پیله ور به حضور موسسات مردم نهاد حوزه جوانان اشاره کرد و گفت : موسسات مردم نهاد با توجه رسالتهایشان در فرآیندهای اجتماعی و مناسبتها شرکت می کنند و در این موضوع به خصوص احساس مسئولیت بیشتری وجود دارد و همچنان امیدواریم در کنار هم تا بازسازی خانه ها در کنار سیلزدگان باشیم .

وی خطاب به جوانان گیلانی و اعضای موسسات مردم نهاد ضمن دعوت مجدد از آنها در این حماسه بزرگ و هنر همدلی گفت : از بیستم فرودین ماه همزمان به ورزش و جوانان کشور و طبق هماهنگی با معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان کشور در خانه جوان گیلان واقع در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در انتظار حضور شما هستیم .

مریم پیله ور به همراهی اعضای موسسه در این همایش اشاره کرد : همه اعضا گروه با اطلاع رسانی و فراخوان به جمع آوری کمکهای مردمی می پردازند و در ادامه به خانه جوان گیلان و یا درب ورودی مجموعه ورزشی عضدی تحویل خواهد شد .

موسسه مردم نهاد " باغ بهار " از موسسات مردم نهاد حوزه جوانان استان گیلان است و در زمینه شعر و ادب فعالیت دارد و شاعران جوان این موسسه از نخبگان شعر و ادب هستند که در عرصه های مختلف شعر و ادب حضور دارند .

Image result for ‫مریم پیله ور‬‎

این موسسه در بخش صنایع دستی با هدف حمایت از بانوان آسیب پذیر هم فعالیت دارد .  

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna